Powered by Blogger.
RSS

Interview...

Usia dah injak 33 tahun.. still kena interview jgk.. still mencari kerja2 yg bersesuaian dgn pengalaman dan kelayakan..

Memang spoil la kalau bab di interview ni, dr muda sampai skrg, gabra manjang.. huhuhu... mula lah nebes, sakit perut, sejuk kaki tangan.. mcm x pernah kena interview... aishs laa...itulah kelemahan paling ketara, memang takut bebenor nk gi interview..

Hehehe.. tapi lega jgk la hr ni.. yg gambar hr ni, interview jd PA.. tak penah dlm idup jd PA.. uhukss... sampai skrg duk keje bahagian admin je.. ape mende laa aku jawab td, main jawab jer.. kire separuh hati je la menjawab interview.. tu lah salah satu utk gagal di terima kerja.. ehekss! Berdebar kemain lagi td.. masuk dlm bilik interview.. wat muka poyo, yg paling best & tarik nafas sbb dlm bahasa melayu.. hehehehe... memang aku belasah je laa ..kalau English.. lg meraban aku ber'speaking'.. ngeh ngeh ngeh..

Agak2 laa kan.. keje dah biasa jawatan admin, g interview PA.. vangang mende lak aku ni aa.. main redah jer mintak keje.. tu yg mcm tak yakin dpt keje tu aa.. tp nak keje.. wawawawa... nak nunggu jwpn dlm ms seminggu pulak tu.. naya jer..

Lepas g interview.. gi redah pulak bandar Kajang tu semata-mata Job Fare.. kat hotel Oriental.. ramai sgt2.. tp jawatan memang x ada yg sesuai utk aku pun.. yg ada jawatan Akaun.. Aina jer laa.. Opssstt..lupa nak cerita ttg Aina.. Housemate merangkap Officemate aku.. g mana-mana.. org kata adik beradik, satu kes.. pic yg jd talent.. ada plk yg kata kembar.. hehehe.. ntah mana tang kembar pun tak tau aa..

So balik keje.. ngadap le citer korea.. sanggup laa x kuar g makan, order delivery jer laa .. hehehe.. mana tak makin bambam..

Esok.. x sabar menunggu my heroes boboiboy dtg.. Yeayyyy!!!...


Luv

Mama Izz's

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment