Powered by Blogger.
RSS

Diari Hati Ku...


Dulu2 punya citer.. hehehe..
Dulu x secanggih sekarang.. ada blog, fb, tweeter, insta, & mcm2 lah..
Dulu aku ada ni jer.. koleksi dari tahun 1998 hingga skrg..
Sekarang? X caye? Walaupun ikuti arus kecanggihan IT & mcm2 ada skrg ni, aku still ada diari hati tau.. hehehe.. mmg x blh nak tinggal lah diari..
tp ni sebahagian jer .. byk dh hilang dr simpanan.. tak tau mana letak.. mungkin sbb aku ni hidup mengembara kot.. dr umur 13 tahun dh sekolah asrama.. pastu bertukar sekolah dr Pahang ke Kelantan.. pastu..masuk matrik n U.. lps tu plk menetap kat Bangi.. sampai laaa ni.. 
Memang akn hilanglah diari hati tu..

Ikutkan dr form 1 (tahun 1993) aku ada diari.. tp diari yg dibuat dr buku LOG.. yg kulit tebal tu..hahaha.. mcm2 hal.. 

Pastu dalam tu siap conteng n lukis bagai.. ada jgk tampal2 dgn tulisan2 kat akhbar.. yg gunting2 ikut hurup2 pastu sambung2 jadi ayat.. heheh.. kreatif jgk kan.. :p

Kenangan ...
Tapi sekarang aku ada lg tulis dlm diari.. ntahlah.. mungkin lebih selesa kot.. sbb x semua perkara or cerita kita boleh postkan kat fb.. or medium sosial yg lain..


Luvs Mama Izzs


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment