Powered by Blogger.
RSS

Bila HATI mula MEMBEKU!!!

Dah lama tak lembutkan jari jemari untuk mengarang dlm blog kesayangan hamba ini.. oleh sebab kekangan masa  berebut lappy dgn adik kesayangan yg sibuk jlnkan biz FOREX tu.. me? Bagi sokongan moral yg mana terbaik utk dia dan selesa utk dia.. Tak perlu memaksa.. sbb semuanya dah boleh berfikir apa yg terbaik utk diri sendiri dan keluarga.

Kisah diri.. tak ada yg menarik utk diceritakan.. just dlm tahun ni.. mungkin hati ini dicuit utk merasa semua kasih sayang.. Mungkin? tapi bkn setakat kasih sayang... cinta kasih yg aku dambakan.. aku perlukan pelindung & penyokong yg kuat untuk aku berpaut dan sandarkan segala yg aku rasakan.. bukan aku kata cinta  syg tu tak penting.. itu FITRAH!!! Aku perlukan teman yang membuatkan aku rasa aman, selamat & tenteram walaupun aku dikelilingi masalah hidup yang x kan pernah habis sbb didunia ini kita akan senantiasa diuji.. aku perlukan teman yg sentiasa ada dicc saat aku diuji.. sememangnya.. tempat utk mengadu semuanya pd Allah.. dan aku inginkan yang membimbing aku ke jalan Allah.. dan membuatkan aku makin dekat dengan Allah.. itu impian aku.. sbb aku sedar aku insan yang tidak sempurna. Harapan agar insan yg hadir itu akan menyempurnakan kekhilafan dan kekurangan diri ini.

Sebulan dua.. ada yg sdg bertakhta di hati... tp.. makin lama makin jauh.. mungkin? Allah detikkan hati aku untuk makin jauh.. aku bkn yg terbaik utk dia atau dia bkn yg terbaik utk aku. Mama pun dah mula minta aku putuskan sahaja & jauhkan diri.. 

Yup!! Bila mama rejected aku akan declined.. Semoga Allah aturkan yg terbaik utk aku & family..
Insya Allah..

Sekarang cuba berusaha untuk tingkatkan kerjaya...jodoh tu bkn aku menolak.. bkn aku nafikan.. tapi bila lepas satu .. satu.. satu yg dtg.. membuatkan hati makin membeku!!!

Hanya Allah yg berkuasa & mengetahui apa yg terbaik utk setiap hambaNya..
Berdoa Allah aturkan yg terbaik utk aku.. utk anak2.. keluarga...


Jadikan pengalaman yg lalu sebagai pengajaran & ada hikmah sebaliknya.. 
Hanya Allah yg Maha Mengetahui..


Luvs
Mama Izzs


  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment