Powered by Blogger.
RSS

Ulangtahun PERCERAIAN...

Alhamdulillah.. segala puji bg Allah s.w.t..genap setahun aku bergelar SINGLE MAMA..
aku pun tak sangka.. Allah aturkan hidup.. dan aku tempuhinya.. Alhamdulillah..alhamdulillah..alhamdulillah...

Bila baca tajuk .. mcm bangga dan gembira je kan sambut 'ulangtahun perceraian 1st year' ..
aku pun mmg x sangka.. berkat doa mama, keluarga, kawan2.. dgn izin Allah, aku mampu bertahan hingga kini,masa depan tak perlu diangankan.. cuma impikan dan doakan yang terbaik.

Bukan utk menunjuk2 bahawa perceraian itu langkah terbaik.. itu bg aku mmg langkah yg terbaik.. bg yg boleh selamatkan rumahtangga.,,jgn sekali-kali terfikir utk bercerai, usahakan dan doa smg anda semua tidak menempuhinya. Sekiranya, Allah aturkan jlnnya begini,Allah ada perancangan yg terbaik untuk setiap hamba-Nya.

Speechless jap.. hehehe.. tetiba idea larikk ntah ke mana..
lain kali kita sambung cite k..

^_^

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comments:

Post a Comment